onedirectionnoveller---

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Forever young Del 1- Dissad....

Av Hanna - 16 januari 2013 21:37

Jag och Sofie satt på ett café i London och njöt av sommar solen.

"Erkänn det är gött att inte ha nån skola längre!" sa Sofie och gäspade.

"Och att inte ha föräldrarna hängande över axeln hela tiden" sa jag.

Jag och Sofie hade flyttat till vår lägenhet för ungefär halvår sen. Och vi trivdes verkligen.

"Hej tjejer!" sa en kille i vår ålder och satte sig ner bredvid Sofie.

"Öhh, hej" sa vi förvånat.

"Vad heter ni då?" sa han.

"Öhh, Jag heter Hannah och det där är Sofie" sa jag tveksamt.

"Jaha, jag heter Harry" sa killen och log.

"Kul för dig då" sa jag och Sofie och skrattade. "Ha en trevlig dag!"

Sen reste vi oss och gick där ifrån.

Kanske ännu en anledning till att folk kallar oss divor, vi är kanske lite väl kaxiga ibland.

"Haha, såg du hans min" sa Sofie óch skrattade.

"Ja, han såg typ ut såhär" sa jag och försökte härma honom.

Jag och Sofie gick och shoppade. Det var ju vår hobby. Det var dels därför vi behövde jobb, vi skulle ju inte ha råd så länge till. När jag hade typ 10 kassar och Sofie 20, satte vi oss på en bänk i det soliga vädret.

"Men tjena snyggingar!" sa en röst bakom oss.

Vi vände oss snabbt om och såg en kille stå där och flina.

"Öhh, jaha, men bara så du vet, vi tycker inte detsamma" sa Sofie och fnissade.

Jag tittade lite på honom och lade märke till en sak. Jag petade lite på Sofie.

"Är inte det där killen från cafét, Harry du vet?" viskade jag till henne och pekade.

"Jo" sa Sofie och fnissade.

"Tjena Harry!" ropade hon sen.

Vi började gapskratta båda två.

"Så det är ni två igen!" sa Harry och flinade. "Dom två kaxiga tjejerna som hette Hannah och Sofie"

Jag och Sofie började skratta ännu mer.

Plötsligt kom en liten flicka fram till killarna.

"Kan jag få eran autograf? Jag älskar One Direction" sa hon blygt.

Killarna började skriva autografer och jag och Sofie tyckte allting var ännu roligare.

Vi visste ju att One Direction var ett kännt band, som gjorde någorlunda bra musik, men det roliga var ju att vi hade dissat några av världens kändaste killar.

Dom måste ha blivit skit förvånade.

"Ska ni med hem till oss?" frågade Harry när dom var klara.

"Sorry guys, men vi har faktiskt viktigare saker för oss!" sa jag kaxigt.

"Som vadå?" frågade en av killarna.

"Ja, sitta här och vara snygga så att alla killar kan säga det!" sa Sofie och vi skrattade. Igen....


Blev en kortizzz men skriver mer imorron! KRAM på er!!!

//Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 8 september 2013 17:16

Hej på er! Ehh, ja, jag satt och rotade igenom en låda på mitt rum när jag hittade en lapp med användarnamn och lösenord på.... Och plötsligt kom jag ihåg den här bloggen.Alltså, gud, jag bara slutade.. Ni få människor som läste den måste ju ha hatat...

Av Hanna - 23 januari 2013 19:27

Vi gick vidare längs med gatan. Tillslut stannade killarna vid en svart Limousine och öppnade dörren. "Ska vi åka i den här saken?" frågade Sofie och stirrade på bilen. "Öhh, ja?" sa Louis och tittade lite konstigt på henne. Sofie hade alltid h...

Av Hanna - 22 januari 2013 20:54

Vi gick tillbaka till dom andra. Harry hade blivit glad igen och sken som en sol. "Alltså Hannah, Du måste lära mig hur du gör!" sa Louis och stirrade på Harry. "Det är en hemlighet" sa jag och flinade. "Ska vi dra nu eller?" frågade Liam. "Vi ...

Av Hanna - 21 januari 2013 19:19

Efter att ha pratat med Harry gick jag och duschade och sen kröp jag ner under det varma täcket och somnade. Klockan ringde. "Fuck You!!!!" skrek jag åt den innan jag stängde av den. Jag var ju inte direkt världens morgon människa. Jag hade hel...

Av Hanna - 20 januari 2013 18:59

Detta fick absolut inte hända! Jag sprang ner efter Marie. Tyvärr hade hon redan hunnit berätta för typ alla. "Marie! Det är ju för fan inte min pojkvän!" skrek jag. "Men snart!" skrek Marie helt hysteriskt. "Nej! Han är bara någon idiot som ja...

Ovido - Quiz & Flashcards